Kategorie

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Statystyka

  • Ilość produktów: 109
  • Ilość kategorii: 45
  • Ilość promocji: 13
  • Ilość nowości: 10
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 2362628 klientów
  • Sklep działa od: 24-08-2009
Strona główna1 » Regulamin

Regulamin

Regulamin realizacji zakupów
Sklepu internetowego ColorStore
Sklep internetowy ColorStore, dostępny pod adresem www.colorstore.pl obsługiwany jest przez firmę „Fotografia Piotr Serwacki” zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m. st. Warszawy pod numerem 481006, zwany dalej w skrócie zamiennie ColorStore lub ColorStore.pl. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, przy Al. Solidarności 93/21. Nasz numer NIP: 526-102-85-20, REGON: 010602100.
Ofertę sklepu można zobaczyć wyłącznie na stronie internetowej. Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie firmy wyłącznie po uprzednim umówieniu się telefonicznym.
1. Sklep internetowy ColorStore.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie przez stronę http://www.colorstore.pl.
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie ColorStore.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Ceny na stronach internetowych ColorStore.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i przedstawiane są wraz z sąsiadującymi obok cenami netto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena brutto widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego.
4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
5. Towary dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy. Dostawy, a jednocześnie związane z nimi koszty, dzielimy w sklepie ColorStore.pl na:
  • Standardowe – Zaliczamy do nich przesyłki pocztowe priorytetowe. W przypadku niektórych produktów (np. monitorów) koszt przesyłki pocztowej przewyższa koszt przesyłki kurierskiej. Wówczas dla danego produktu lub kilku produktów nie jest oferowana dostawa poprzez Pocztę Polską, a przesyłką standardową jest wówczas tańsza przesyłka kurierska.
  • Ponadstandardowe – Zaliczane są do nich przesyłki kurierskie wówczas gdy koszt jej wysłania jest wyższy niż wysłania tej samej przesyłki jako Priorytetowej poprzez Pocztę Polską. Do przesyłek ponadstandardowych należą również wszystkie przesyłki pobraniowe.
6. Ze względu na różnice w czasie lub sposobie dostawy poszczególnych towarów składających się na jedno zamówienie, sklep ColorStore.pl dopasowuje termin dostawy do najdłużej oczekiwanego przedmiotu. W szczególnych przypadkach, na prośbę Kupującego sklep ColorStore.pl może podzielić zamówienie na kilka przesyłek.
7. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Kupujących za zamówiony w sklepie internetowym ColorStore.pl towar wprowadzone zostały następujące formy płatności:
• przelewem bankowym – po złożeniu zamówienia wysłany jest e-mail zawierający między innymi numer rachunku bankowego ColorStore.pl, na który Kupujący zobowiązany jest dokonać wpłaty. Po zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym wpłaty za zamówienie, przesyłka zostaje wysłana do Kupującego.
• kartą kredytową lub szybką płatność internetową obsługiwaną przez system PayU.pl
• gotówką za pobraniem - szczególną formą realizacji zamówienia jest przesyłka pobraniowa.
Preferowanymi w sklepie ColorStore formami płatności są:
• Przelew bankowy na konto firmowe.
Są to formy płatności przy których sklep ColorStore.pl nie jest obciążany opłatami za ich obsługę. W przypadku zwrotu towaru sklep zwraca Klientowi w całości koszty poniesione na zakup towaru.
Dla wygody Klientów udostępniane są również formy płatności, za których obsługę ponoszone są dodatkowe koszty czyli naliczane są prowizje przez pośredników finansowych. Są to płatności:
• kartą kredytową lub szybką płatność internetową obsługiwaną przez system PayU.pl – prowizja pośrednika 3%
• gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki  – prowizja pośrednika to 3,00 zł za każdy rozpoczęty 1000,00 zł pobrania + 1% sumy wartości przesyłki standardowej i pobrania. Do prowizji doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Kupujący wybierając opcję dostawy zarówno poprzez Pocztę Polską jak i firmę kurierską, bezwzględnie zobowiązuje się do odbioru towaru (nie dotyczy sytuacji gdy przesyłka została uszkodzona w czasie transportu). Nie odebranie przesyłki wiąże się z koniecznością pokrycia przez Kupującego kosztów dostawy towaru oraz jego zwrotu do nadawcy tj. ColorStore.pl. O wysokości kosztów przesyłek Kupujący jest informowany stosownym zawiadomieniem. Nie uregulowanie należności w ciągu 14 dni od wysłania zawiadomienia skutkuje złożeniem przez naszą firmę pozwu sądowego zmierzającego do egzekucji na drodze postępowania sądowego poniesionych kosztów, na które składają się w szczególności koszty opakowania, nadania i zwrotu przesyłki. W przypadku wyboru sposobu płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, dostawa realizowana jest przez firmę kurierską. Poinformowany o wysyłce kupujący zobligowany jest do zaplanowania i przygotowania się do odbioru przesyłki.
8. Przy każdym towarze podany jest maksymalny czas realizacji zamówienia. Informuje o maksymalnym terminie wysyłki liczonym od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Przesyłka z zamówieniem na towary o różnym czasie realizacji wysyłana jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z okresów podanych dla poszczególnych z zamawianych produktów. Jeżeli z przyczyn zewnętrznych czas realizacji miałby być dłuższy niż podany na stronach sklepu ColorStore.pl, zobowiązujemy się do skontaktowania się z Kupującym, aby potwierdzić możliwość realizacji zamówienia.
Przesyłki wysyłane są wyłącznie w dni powszednie - przesyłki pocztowe rano (zazwyczaj pomiędzy godziną 8:00-9:00), kurierskie zaś po południu (zazwyczaj pomiędzy godziną 14:00-15:00). Wysyłka realizowana jest w czasie od 24 do 48 godzin od złożenia zamówienia (przesyłki pobraniowe) lub wpłynięcia należności na nasze konto firmowe, z pominięciem dni wolnych od pracy. Towary na zamówienie lub mające status nie będących na stanie magazynowym dostarczane są po indywidualnym ustaleniu terminu wysyłki z Kupującym.
Termin otrzymania przesyłki jest sumą czasu skompletowania zamówienia i czasu jego dostawy. W przypadku płatności przelewem powyższy termin liczony jest od daty wpływu środków finansowych od Kupującego na rachunek bankowy (zazwyczaj 1 dzień roboczy). Przesyłki dostarczane są Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych lub za pośrednictwem firmy kurierskiej zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
ColorStore.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane przez Pocztę Polską i zaangażowane przez nas firmy kurierskie.
9. Oferowane produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu ColorStore.pl. Rękojmia z tytułu zakupu wadliwie działającego lub uszkodzonego towaru udzielana jest przez sprzedawcę na okres 14 dni od daty zakupu. Warunkiem koniecznym do skorzystania przez Kupującego z gwarancji jest dowód zakupu lub inny dokument potwierdzający datę transakcji. Szczegóły dotyczące niektórych procedur gwarancyjnych umieszczone są w zakładce „GWARANCJE” na stronach internetowych sklepu ColorStore.pl).
10. Kupujący, który zawarł umowę na odległość, posiada prawo odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Kupujący ma obowiązek w terminie 14 dni od zakupu przesłać na adres siedziby firmy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Tu można pobrać formularz, którego wypełnienie konieczne jest przy zwrocie towaru
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny. Oznacza to, iż Kupujący przed odstąpieniem od umowy, do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.
W tym przypadku, warunkiem zwrotu towaru jest również brak śladów użytkowania towaru włączając w to stan opakowania. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą do wysokości zakupionego towaru, za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
Kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt.
W przypadku dokonania przez Kupującego płatności za towar kartą kredytową w sklepie lub poprzez system płatności internetowych, gdzie od transakcji pobierana jest prowizja, kwota zwrotu pomniejszona zostaje o wielkość prowizji odprowadzonej przez sprzedawcę na rzecz pośrednika finansowego (patrz punkt 7).
Ze względu na szczególny charakter produktu przy zwrocie próbników kolorów potrącana jest opłata za ich użytkowanie. Jej wysokość uzależniona jest od rodzaju próbnika i wynosi:
RAL - 10%
NCS - 10%
DCS - 10%
Pantone - 10%
QPCard - 10%
Danes-Picta - 10%
Rodzina produktów X-Rite ColorChecker – 10%
Rodzina produktów DataColor SpyderCheckr - 10%
W przypadku zwrotu kilku wzorników tego samego rodzaju (zawierających tę samą bibliotekę kolorów) opłata za użytkowanie naliczana jest wyłącznie od 1 sztuki wzornika o najwyższej wartości spośród zwracanych próbników.
Prosimy o bardzo uważne zapoznawanie się z opisami próbników/wzorników kolorów i w razie wątpliwości sugerujemy kontakt w sprawie konsultacji technicznej. Nieuważne zapoznanie się z opisem jest najczęstszą przyczyną wymiany lub zwrotu próbników kolorów.
W przypadku zwrotu sprzętu, którego aktywacja jest możliwa bez rejestracji w systemie producenta czyli kolorymetry firmy X-rite przy ich zwrocie potrącana jest opłata opłata za ich użycie w wysokości 123,00 złote brutto. Taka sama opłata potrącana jest w przypadku zwrotu zestawów zawierających kolorymetry firmy X-rite.
11. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm, którymi oklejona jest przesyłka. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności doręczyciela, kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą ColorStore.pl w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w transporcie.
12. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu ColorStore.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie za pomocą narzędzi dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Kupującego na liście przewozowym przesyłki.
Zespół sklepu ColorStore.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Konieczne jest uzasadnienie przez klienta przyczyny zwrotu lub wymiany towaru co pozwoli sklepowi ColorStore.pl na uniknięcie pomyłek przy kolejnych transakcjach. W tym przypadku kupującemu są zwracane koszty poniesione na zwrot lub wymianę wadliwego towaru. Wysokość zwracanych kosztów jest nie większa niż najniższa cena przesyłki oferowana przez firmy pocztowe i przewozowe. Zazwyczaj jest to przesyłka pocztowa ekonomiczna w przypadku niewielkich przedmiotów, a niekiedy kurierska w przypadku towarów o większej masie niż 0,5kg. Konieczny jest kontakt klienta ze sklepem ColorStore.pl w celu wyboru właściwego przewoźnika. W przypadku dokonania samodzielnego wyboru przez klienta, sklep zwraca koszty przesyłki w wysokości nie większej niż cena najtańszej przesyłki oferowanej przez firmy pocztowe i kurierskie. Zwrot dokonywany jest przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.
W przypadku nieuzasadnionego zwrotu towaru (bez podania przyczyny) koszty dostawy zwracane są w wysokości nie wyższej niż koszt przesyłki standardowej określonej dla zwracanego towaru.
13. Informujemy, że dokonując zakupu w sklepie ColotStore.pl adres e-mail podany przez Kupującego w czasie składania zamówienia, zostanie przekazany do Grupy Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu prowadzącego program „Zaufane Opinie” w celu jednorazowego przesłania prośby o wypełnienie ankiety z opinią Kupującego o dokonanej w sklepie ColorStore.pl transakcji (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
14. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
15. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby ColorStore.
17. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
16. ColorStore zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie sklepu

Ostatnie zmiany wprowadzono: 07.09.2017.
Zmiany dotyczyły usunięcia możliwości odbioru osobistego towarów oraz płatności gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy.

Przejdź do strony głównej