Kategorie

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Statystyka

  • Ilość produktów: 109
  • Ilość kategorii: 45
  • Ilość promocji: 13
  • Ilość nowości: 10
  • Aktualnie klientów na stronie: 2
  • Sklep odwiedziło: 2362625 klientów
  • Sklep działa od: 24-08-2009
Strona główna1 » Płatności, dostawa i zwroty

Płatności, dostawa i zwroty

Płatności
W obecnej chwili dopuszczalne są następujące formy płatności:
  • Przelewem bankowym lub za pobraniem – przy zamówieniu dostawy towaru w formie przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Przy przedpłacie, przelewów należy dokonywać na konto:
 
Fotografia Piotr Serwacki
AL. Solidarności 93/21
00-144 Warszawa
mBank: 31 1140 2017 0000 4002 0924 5939
SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK

Wysyłka
Każdy zakup, którego wartość jest większa niż 2500,00 złotych i został opłacony przelewem, jest wysyłany na koszt sprzedającego – sklepu ColorStore.
Gdy koszty przesyłki  pokrywa kupujący wysyłka jest realizowana w trzech wariantach do wyboru:
  • Przesyłka pocztowa - Poczta Polska - przedmioty o łącznej masie nie przekraczającej 10 kg. Na życzenie kupującego możliwy jest wybór przesyłki priorytetowej. Płatności należy dokonać przelewem na konto sklepu.
  • Pobraniowa przesyłka pocztowa - Poczta Polska - przedmioty o łącznej masie nie przekraczającej 10 kg. Na życzenie kupującego możliwy jest wybór przesyłki priorytetowej. Płatności należy dokonać przy odbiorze przesyłki. UWAGA. Nie odebranie przesyłki pobraniowej wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów dostawy do klienta i zwrotu towaru do nadawcy - sklepu (szczegółowe informacje w regulaminie).
  • Kurierem - przedmioty o łącznej masie nie przekraczającej 31,5 kg.
 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. W chwili dostarczenia przesyłki lub przy odbiorze z urzędu pocztowego należy ocenić zewnętrzny stan przesyłki. W przypadku przedziurawienia paczki lub uszkodzenia czy zerwania taśm zabezpieczających należy odmówić przyjęcia przesyłki i nakazać sporządzenie protokołu.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Przesyłki wysyłane są wyłącznie w dni powszednie - przesyłki pocztowe rano (zazwyczaj pomiędzy godziną 8:00-9:00), kurierskie zaś po południu (zazwyczaj pomiędzy godziną 13:00-14:00). Wysyłka realizowana jest zazwyczaj 24-48 godzin od złożenia zamówienia (przesyłki pobraniowe) lub wpłynięcia należności na nasze konto firmowe, z pominięciem dni wolnych od pracy. Towary na zamówienie lub mające status nie będących na stanie magazynowym dostarczane są po indywidualnym ustaleniu terminu wysyłki z klientem.

UWAGA: Jeśli to możliwe sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!

Zwroty i reklamacje powinny być wysyłane:
Pocztą Polską lub kurierem na adres:
Fotografia Piotr Serwacki
Sklep ColorStore
Al. Solidarności 93/21
00-144 Warszawa



Zwroty
Zakupione towary można zwrócić w ciągu 14 dni od daty sprzedaży bez podania przyczyny. Zwroty są przyjmowane pod warunkiem, że nie noszą żadnych śladów użytkowania, posiadają oryginalne opakowanie i są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem) i oryginalnym dowodem zakupu. Pieniądze za zwrócony towar są przelewane na konto zwracającego w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku towarów opłaconych za pobraniem, warunkiem zwrotu jest wpłynięcie pieniędzy z konta Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na konto naszego sklepu.
Koszty zwrotów ponoszą kupujący.
W przypadkach, gdzie zwrot umotywowany jest wadą produktu lub błędnym opisem, koszty zwrotu ponosi sklep ColorStore.pl. Sklep zwraca niniejsze koszty na wskazane konto bankowe. Sklep zastrzega sobie prawo do wyboru rodzaju przesyłki jaką zwracany jest towar. Kryterium wyboru jest cena najtańszej przesyłki oferowanej przez firmy pocztowe i kurierskie. Konieczny jest kontakt klienta ze sklepem ColorStore.pl w celu wyboru właściwego przewoźnika. W przypadku dokonania samodzielnego wyboru przez klienta, sklep zwraca koszty przesyłki w wysokości nie większej niż cena najtańszej przesyłki oferowanej przez firmy pocztowe i kurierskie.

W przypadku dokonania przez kupującego płatności za towar kartą kredytową w sklepie lub poprzez system płatności internetowych, gdzie od transakcji pobierana jest prowizja, kwota zwrotu pomniejszona zostaje o wielkość prowizji odprowadzonej przez sprzedawcę na rzecz pośrednika finansowego.
Adresy na jakie należy odsyłać zwracane towary podane są wyżej, w punkcie „wysyłka”.
W przypadku zwrotu próbników kolorów, ze względu na szczególny charakter produktu przy zwrocie potrącana jest opłata za użytkowanie. Jej wysokość w zależności od rodzaju próbnika:
RAL - 10%
NCS - 10%
DCS - 10%
Pantone - 10%

QPCard - 10%
Danes-Picta - 10%

Rodzina produktów X-Rite ColorChecker i DataColor SpyderCheckr - 10%
W przypadku zwrotu kilku wzorników tego samego rodzaju (zawierających tę samą bibliotekę kolorów) opłata za użytkowanie naliczana jest wyłącznie od 1 sztuki wzornika o najwyższej wartości spośród zwracanych próbników.

Prosimy o bardzo uważne zapoznawanie się z opisami próbników/wzorników kolorów i w razie choćby cienia wątpliwości sugerujemy kontakt w sprawie konsultacji technicznej.
W przypadku zwrotu sprzętu, którego aktywacja jest możliwa bez rejestracji w systemie producenta (np. kolorymetry firmy X-rite) przy ich zwrocie potrącana jest opłata za ich użycie w wysokości 7% wartości produktu.

Przechowywanie produktów pozostawionych do sprawdzenia lub naprawy
Towary zakupione w sklepie ColorStore są objęte gwarancją producenta i rękojmią sprzedawcy. W przypadku przyniesienia i pozostawienia przez klienta zakupionego w sklepie ColorStore towaru w celu sprawdzenia lub naprawy towar przechowywany jest u nas nieodpłatnie. Maksymalny czas przechowywania pozostawionego przez klienta towaru wynosi:
– 6 miesięcy od daty pozostawienia go w celu sprawdzenia poprawności funkcjonowania,
– 6 miesięcy od powrotu z naprawy uszkodzonego urządzenia.
Po upływie tego okresu towar uznawany jest jako porzucony i podlega utylizacji zgodnie z uznaniem sprzedawcy.

Ostatnia zmiana: 16.05.2018 - dodanie kodu SWIFT/BIC do informacji o rachunku bankowym firmy.

Przejdź do strony głównej